Opgelost door Unic parts: Misschien oplichterij, maar zeker met dreigementen.

A.A.J van Breugel

Een mevrouw van Unicparts heeft mij tweemaal gebeld, heden 14 september 2018. Zij vertelde dat ik nog € 716 moest betalen voor 12.00 uur vandaag. Om 10.46 uur belde zij voor de tweede keer dat ik nog maar 10 minuten had om te betalen, want anders zou er een deurwaarde komen en die kon dan loonbeslag leggen. De deurwaarder zou mij € 2.500 gaan kosten. Hij mag komen. Ik betaal niets waarvoor ik in juni 2017 met ingestemd zou hebben. Inkomsten uit arbeid heb ik niet meer, dus loonbeslag zal niet lukken. Dit bedrijf zou een incassobureau zijn, met telefoonnummer 085-7325938.
Kunt u zo vriendelijk zijn om dit te onderzoeken. Ik ben lid van de Consumentenbond.

Ophouden met dreigementen en mij niet tot een betaling dwingen.

Wij vinden dat Unic parts hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A.A.J van Breugel
Jullie hebben contact gezocht met Uniparts en zij hebben niet gereageerd. Ik heb ook niks meer van hen vernomen. Dus ik vermoed dat dit “bedrijf” een of andere truk wilde uithalen, waar naar mijn mening, met name ouderen in zullen trappen. € 716 betalen vóór 12.00 uur en om 09.46 uur bellen dat ik nog 10 heb, waarna ik heb gezegd dat ze de deurwaarder langs kunnen laten komen. Dit zou mij dan € 2.500 gaan kosten. Jammer voor bovengenoemd bedrijf. Zouden jullie zo goed willen zijn om andere consumenten voor dit “bedrijf” te waarschuwen! Bij voorbaat dank, ook voor de andere gedupeerde. Met vriendelijke groet, Adriënne van Breugel

Ook een klacht indienen over Unic parts?