Wij vinden dat Unica Energy Solutions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Unica Energy Solutions: Unica houdt zich niet aan de wettelijke termijn voor de jaarafrekening en terugbetaling.
Details
Klacht
Unica Energy Solutions houdt zich niet aan de wettelijke termijn van 6 weken om na afloop van het kalenderjaar de eindfactuur toe te sturen. Ik woon 2,5 jaar op dit adres en dit is al de derde keer. De eindafrekening kwam pas op 24 maart 2020. Daarna neemt Unica nog 30 dagen voor de terugbetaling. Het is inmiddels 16 april en ik heb nog niets gezien van het bedrag dat ik moet terugontvangen. Ondertussen worden wel alle maandelijkse termijnen op tijd afgeschreven. Ik vind dit een laakbare handelwijze. Iedereen moet aan zijn wettelijke plichten voldoen, ook Unica. Ik heb al meerdere malen geprobeerd hier vragen over te stellen. Maar ik wordt steeds doorverbonden en niemand weet waar het over gaat. Het leek mij de hoogste tijd hier een klacht over in te dienen.Gewenste oplossing
Onmiddelijk zorgdragen voor terugbetaling van te veel betaalde voorschotten aan alle klanten die daar recht op hebben.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.