Klacht Unica Energy Solutions: Unica houdt zich niet aan de wettelijke termijn voor de jaarafrekening en terugbetaling.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436371
Gebruiker
A. Tijdhof Hofsteden
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Unica Energy Solutions houdt zich niet aan de wettelijke termijn van 6 weken om na afloop van het kalenderjaar de eindfactuur toe te sturen. Ik woon 2,5 jaar op dit adres en dit is al de derde keer. De eindafrekening kwam pas op 24 maart 2020. Daarna neemt Unica nog 30 dagen voor de terugbetaling. Het is inmiddels 16 april en ik heb nog niets gezien van het bedrag dat ik moet terugontvangen. Ondertussen worden wel alle maandelijkse termijnen op tijd afgeschreven. Ik vind dit een laakbare handelwijze. Iedereen moet aan zijn wettelijke plichten voldoen, ook Unica. Ik heb al meerdere malen geprobeerd hier vragen over te stellen. Maar ik wordt steeds doorverbonden en niemand weet waar het over gaat. Het leek mij de hoogste tijd hier een klacht over in te dienen.

Gewenste oplossing

Onmiddelijk zorgdragen voor terugbetaling van te veel betaalde voorschotten aan alle klanten die daar recht op hebben.
Geboden oplossing
Er is nog geen enkele reactie van Unica Energy Solutions.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Unica Energy Solutions hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Unica Energy Solutions?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen