Klacht Unified Post: Spookfacturen sturen

Klachtnummer
# 486527
Gebruiker
Berg boven
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik blijf via e-mail spookfacturen ontvangen voor een dienst die ik niet heb afgenomen. Ik heb ook in Augustus aangegeven dat ik de dienst dan per direct wil opzeggen en ik krijg vervolgens weer een factuur voor een nieuw jaar. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en je blijft langer dan 10 minuten aan de lijn.

De oplossing

Per direct alles opzeggen en geen facturen sturen voor diensten die ik niet heb afgenomen. Ik neem aan dat ze dat kunnen traceren, of ik gebruik maak van een Z-login of iets dergelijks.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Unified Post is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Unified Post?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen