Klacht UniFiSupply.nl: Malafide praktijken betreft retour afhandeling

Collens

Ik hem een UniFi micro camera gekocht via deze webshop, en ondanks support te hebben gevraagd, valt deze camera niet te installeren.

De support bestond uit het doorsturen van een linkje waar diverse software staat die kan worden gedownload. Dit werkt niet, aangegeven deze te willen retourneren onder garantie.

Via de retourprocedure van UniFiSupply een retournummer ontvangen, en de camera geretourneerd.

Na zelf de status te hebben aangevraagd, heb ik het bericht ontvangen dat de seal van het doosje is verbroken en daardoor € 25 ex btw berekend wordt.

Dus als je het doosje open maakt, kost het je als consument € 30.25

Na wat onderzoek zijn het 2 jonge gasten [naam verwijderd door moderator] en [naam verwijderd door moderator] die over de rug van een consument geld proberen binnen te harken.

Zoals fatsoenlijk en wettelijk verplicht, gewoon het aankoopbedrag terug storten

Wij vinden dat UniFiSupply.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over UniFiSupply.nl?