Klacht UniFiSupply.nl: Malafide praktijken betreft retour afhandeling

Klachtnummer
# 181246
Gebruiker
Collens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik hem een UniFi micro camera gekocht via deze webshop, en ondanks support te hebben gevraagd, valt deze camera niet te installeren.

De support bestond uit het doorsturen van een linkje waar diverse software staat die kan worden gedownload. Dit werkt niet, aangegeven deze te willen retourneren onder garantie.

Via de retourprocedure van UniFiSupply een retournummer ontvangen, en de camera geretourneerd.

Na zelf de status te hebben aangevraagd, heb ik het bericht ontvangen dat de seal van het doosje is verbroken en daardoor € 25 ex btw berekend wordt.

Dus als je het doosje open maakt, kost het je als consument € 30.25

Na wat onderzoek zijn het 2 jonge gasten [naam verwijderd door moderator] en [naam verwijderd door moderator] die over de rug van een consument geld proberen binnen te harken.

De oplossing

Zoals fatsoenlijk en wettelijk verplicht, gewoon het aankoopbedrag terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UniFiSupply.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UniFiSupply.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen