Opgelost door Unigarant: afwimpelen van mijn verzekering

content Opgelost
tvs

mijn klacht is ,ik heb al jaren een doorlopende reis en annulering verzekering nooit wat geclaimd, nu kon ik 23 april niet naar Spanje daar Transavia niet vliegt ,daar kreeg ik ook mail van dat ik eenvoucher krijg .
nu had ik een huis gehuurd daar ,en aanbetaling betaald ,die krijg ik niet terug van de verhuurder in Spanje ,nu vroeg ik dus aan unigarant of hun dit wilde vergoeden , nu zeggen ze het is geen geldige annulering reden ?
nou hoe willen ze dat ik dan naar Spanje gaat ,zwemmend ,volgens mij is dit toch wel een goede reden ik heb basis verzekeringen dan zeggen ze je moet maar bij de gene onderhandelen waar je geboekt heb (had jaren de luxe daar ik buiten europa ging )ze hebben ook nooit gezegd als je verzekering afsluit ,dat je je eigen voor onvoorziene redenen ook kan verzekeren maar je weet toch ook niet van te voren date reen pandemie komt?
bij hun reglement staat onder art.39 nummer 6 ook als :
Als de accommodatie waarin u zou verblijven, hieronder verstaan wij ook woningruil, niet meer
beschikbaar is door een onvoorziene en bijzondere gebeurtenis.
zou je dus voor verzekerd zijn .

dus nu mijn vraag heb ik er recht op of niet mvg

dat ze mijn de kosten vergoeden van de huur huis €900,00 totaal ,ze proberen overal onderuit te komen ,onder mom v corona dat je daar niet verzekerd voor bent maar ze hoeven de vliegtickets ook niet te vergoeden dus dit is maar een klein bedrag

tvs
mijn 900 euro is gelijk op Mijn rekening gestort nadat ze me excuses ook hebben aangeboden , dat ik gelijk had. Ik denk ook dank zei jullie

Ook een klacht indienen over Unigarant?