Opgelost door Unigarant: er is 2 keer een premie geïncasseerd

content Opgelost
Arthur56

Dubbele afboeking t.b.v.fiets verzekering.
op 29-7-19 een nieuwe fietsverzekering afgesloten via de anwb.
op 1-8-19 is de premie afgeschreven van onze rekening.
op 2-8-19 is nogmaals dit bedrag afgeschreven.
dus na 20!min.aan de telefoon te hebben gehangen kreeg ik een medewerker aan de lijn die uiteindelijk ook kon zien dat er dubbel is geïncasseerd.
zij adviseerde dan ook ook zelf!dit bedrag te storneren.vervolgens heeft zij daar ook een aantekening van gemaakt in het systeem.
zo gedaan.
vervolgens krijg ik op 9-8-19 een brief dat ik de premie moet betalen daar anders de verzekering vervalt.???

ik ben vervolgens naar het unigarant kantoor gegaan voor meer info.
een medewerkster vertelde mij dat dit een storing van ing betrof en zei beide!bedragen zouden terug storten.
zij adviseerde mij contact op tenemen met ing.
dit gedaan en de medewerker van ing heeft een en ander uitgezocht en samengevat betrof het hier geen!storing maar een fout bij unigarant.
hij adviseerde dan ook om het eerste bedrag zelf te storneren.
iets met kasje naar de muur??

Unigarant
    Beste meneer De Vries,

Wij nemen uw klacht in behandeling.
    Op uiterlijk 19 augustus 2019 ontvangt u een reactie.

ANWB Verzekeren
    Frederike Wiersma
    Arthur56
    ik heb nu maandag j.l.het premie bedrag zelf overgemaakt naar unigarant zoals medewerker Wilma dit adviseerde.
    zij zou dit ook in de gaten houden en mij op de hoogte stellen.
    nu 4 dagen later heb ik nog niks vernomen hiervan.
    unigarant is telefonisch niet te bereiken binnen 20min.
    erg vervelend en wil graag nog even de laatste zin aanhalen van mailtje van 6 dagen geleden van medewerker wilma:ik hoop dat het vertrouwen in ons op deze wijze hersteld kan worden.
    erg jammer maar op deze manier werkt dit niet en zal ook mijn kennissen zeker unigarant niet adviseren.
    ik heb nu dus de betaling voldaan maar weet dus niet of mijn fiets nu ook daadwerkelijk is verzekert!
    Arthur56
    Zojuist mail ontvangen van medewerker wilma:

Beste meneer De Vries,

Onze financiële afdeling heeft uw betaling ontvangen. Uw verzekering is dan ook ongewijzigd van kracht vanaf 29 juli 2019. U hoeft nu niets meer te ondernemen.
    Er bestaat een kleine mogelijkheid dat de ING alsnog besluit om het bedrag wat zij dubbel hebben geïncasseerd aan u terug te storten. Ik verwacht het eigenlijk nu niet meer, maar is dit het geval dan sturen we u daar bericht over.
    Ik wil u bedanken voor uw medewerking in deze vervelende situatie. Heeft u nog vragen dan mag u mij vanzelfsprekend een e-mail sturen of contact met ons opnemen.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Dus hierbij sluit ik mijn klacht,een schoonheidsprijs verdient dit niet maar ben blij dat het nu dus is opgelost/goed gekomen.

Arthur56

Ook een klacht indienen over Unigarant?