Klacht Unigarant: Uitkering van 75% i.p.v. 100% van nieuwwaarde van gestolen fiets

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 557439
Gebruiker
Rob Bellekens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In augustus 2021 heb ik via een telefoongesprek de diefstal van mijn electrische fiets opgegeven. Ofschoon de verzekering net de 3 jaar was gepasseerd, deed de Unigarant-man voorkomen dat ik geluk had en de nieuwwaarde zou worden uitgekeerd. Uiteindelijk is slechts 75% uitgekeerd, waartegen ik blijf protesteren. Unigarant komt met allerlei slappe excuses en weigert de geluidsopname te sturen waarin de 100% uitkering wordt bevestigd. Laatste ontwikkeling is dat Unigarant nu zegt dat ze de geluidsopname niet mogen sturen; de reden waarom niet wordt niet gegeven.

De oplossing

Geluidsopname sturen waarin de Unigarant medewerker bevestigd dat ik, zoals hij verwoordde, geluk heb gehad en 100 % wordt uitgekeerd.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob Bellekens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Unigarant werkt op geen enkele manier mee aan een oplossing.... Daarom sluit ik geen verzekering meer af met dit bedrijf
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Unigarant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen