Klacht Unigarant: Uitkering van 75% i.p.v. 100% van nieuwwaarde van gestolen fiets

Rob Bellekens

In augustus 2021 heb ik via een telefoongesprek de diefstal van mijn electrische fiets opgegeven. Ofschoon de verzekering net de 3 jaar was gepasseerd, deed de Unigarant-man voorkomen dat ik geluk had en de nieuwwaarde zou worden uitgekeerd. Uiteindelijk is slechts 75% uitgekeerd, waartegen ik blijf protesteren. Unigarant komt met allerlei slappe excuses en weigert de geluidsopname te sturen waarin de 100% uitkering wordt bevestigd. Laatste ontwikkeling is dat Unigarant nu zegt dat ze de geluidsopname niet mogen sturen; de reden waarom niet wordt niet gegeven.

Geluidsopname sturen waarin de Unigarant medewerker bevestigd dat ik, zoals hij verwoordde, geluk heb gehad en 100 % wordt uitgekeerd.

Rob Bellekens
Unigarant werkt op geen enkele manier mee aan een oplossing.... Daarom sluit ik geen verzekering meer af met dit bedrijf

Ook een klacht indienen over Unigarant?