Klacht Uniglas: faktuur 1381043

Klachtnummer
# 192637
Gebruiker
D.Letterie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een faktuur ontvangen voor een woning van mijn die ik verhuur, Unigarant heeft op verzoek van de politie de deur weer dichtgemaak. De deurwaarder had voor een klant geprobeerd openstaande bedragen te innen bij mijn huurder.
Ten eerste ben ik niet verantwoordelijk voor mijn huurder, tevens misleid unigarant door op de faktuur medisch noodgeval te zetten. Unigarant moet aangepakt worden.
Ik heb ze voorzien van alle gegevens van mijn huurder. Maar ze blijven naar mij wijzen.
Ze gebruiken ook email adressen zoals politie@... Ze zijn geen overheidsinstelling. Ik heb inmiddels alle klachten gelezen en zal persoonlijk zorgen dat dit bij Kassa en Rader komt.

Email contact met dit bedrijf is hopeloos.

Gewenste oplossing

faktuur laten vervallen en mij alle gegevens verstrekken van de opdrachtgever inclusief namen van de agenten .

0 reacties

Ook een klacht indienen over Uniglas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen