Opgelost door Uniglas: Geen glas in mijn voordeur na 12 weken en geen reactie meer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 370417
Gebruiker
Yvonne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ruim 12 weken wacht ik op een stukje glas in mijn voordeur. Inmiddels krijg ik geen reactie meer via de mail

De oplossing

Glas in mijn voordeur zoals 12 weken gelden afgesproken. En betaald door verzekeraar

1 reactie

  1. Auteur
    Uniglas
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent.
    Normaliter zijn onze dossiers binnen een maand volledig afgehandeld (ook financieel).
    Wij gaan uitzoeken wat er mis is gegaan en komen vandaag bij u terug met een oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yvonne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is kosteloos met spoed alsnog glas geplaatst in mijn voordeur! Top opgelost!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Uniglas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen