Klacht Uniglas: Knoeiwerk voor veel geld.

Zsa

Zandstra

Review behulpzaam?
JA NEE

Op verzoek van de politie heeft Uniglas een ...
17 mei 2022 om 14:35
Op verzoek van de politie heeft Uniglas een kapot ruitje in de voordeur bedekt met een stuk allergoedkoopste spaanplaat. Het is vastgezet met te kleine spijkertjes die amper door de verf gingen of erop afketsten. Een enkele spijker zat náást de spaanplaat. Voor twee linkerhanden niet meer dan drie minuten werk, maar mogelijk duurde het langer want de betreffende monteur zou best dronken geweest kunnen zijn.
Omdat de plaat er zou kunnen afwaaien of door kinderhanden makkelijk kon worden losgetrokken, heb ik hem zelf met schroeven moeten vastzetten.
Ik kreeg wel een factuur van € 160,18. Op mijn bezwaren werd gereageerd met een nieuwe factuur met een incasso-opslag.
Het politie-optreden ging om een sterfgeval. Ook door andere slechte reviews heb ik de indruk dat Uniglas onder de vlag van de politie gebruik maakt van de ontreddering van de nabestaanden om dik te verdienen aan bar slecht werk.
Ik begrijp ook niet waarom de politie met diit bedrijf zaken doet.

Uniglas reageert niet en helpt evenmin.
Uniglas reageert gewoonlijk niet en is helemaal niet bereid aan een oplossing mee te werken.

Ook een klacht indienen over Uniglas?