Klacht Uniglas: Onterechte factuur

kooijman599

Op 3 juni heb ik een vrijblijvend een contactformulier ingevuld op uniglas.nl over te herstellen ruitschade. Zelfde dag werd mijn formulier teruggekoppeld als "opdrachtbevestiging". Er is diverse malen door glaszetter gepoogd contact op te nemen voor het maken van een afspraak. Door mijn werktijden heb ik spijtig genoeg niet tijdig kunnen reageren. Op 11 juni heb ik besloten af te zien van Uniglas en het ruitje zelf te vervangen en Uniglas hierover gemaild. Nu blijkt achteraf dat glaszetter 10 juni zonder mijn medeweten is langsgeweest om ruit van buitenaf in te meten. De voorrijkosten hiervan zijn vervolgens aan mij gefactureerd. Ik heb nimmer een opdracht bevestigd of akkoord gegeven voor welke vorm van uitvoering dan ook. In algemene voorwaarden staat duidelijk dat elk aanbieding kan worden herroepen en dat zonder aanbieding een bevestiging is vereist (artikel 3.1 en 3.4). Een ingediende klacht is door Uniglas reeds ongegrond verklaard. Ook telefonische bemiddeling leidt tot niets.

Factuur 85136557 moet komen te vervallen.

Ook een klacht indienen over Uniglas?