Klacht Unilever Nederland: bleek vlekken door robijn wasmiddel(bloeibaar)

lies

Helaas heb ik ook bleek vlekken na t wassen met robijn wasmidel. Erst bij de zwitsal geur maar nu ook bij de color (gebtuik t al jaren)

Heb een mail gestuurd naar uni lever ze hebben mij gevraagd ze te bellen. Dan krijg je een kruis verhoor, hoe oud is uw wasmachine is het een boven lader hoeveel wasmiddel heeft u gebruikt is het gedroogd in de droger of buiten enz enz enz. Ze hopen natuurlijk een antwoord te krijgen waarop ze kunnen zeggen dat het daar aan ligt. Ik zou een mail krijgen en moet daar foto s bij stureb. Helaas zie je de vlekke n heel moeilijk op de foto. Al met al heb ik die mail ook niet gekregen.

Vandaar dat ik ze nogmaals gemaild heb dat er aan mijn was patroon niks veranderd is en dat er dus iets in het wasmiddel moet zitten. Als je dan ook op internet alle reacties leest.....

Kortom ze moeten nu echt wat gaan doen. Ook radar heb ik op de hoogte gebracht. Het wordt tijd dat deze grote bedrijven aangepakt worden en de klant serieus nemen !!!!!!!!

Vergoeding kleding,dekbed overtrek en duidelijk op verpakking zetten !!!!

Wij vinden dat Unilever Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Unilever Nederland?