Klacht Unilever Nederland: de grovere, korrelige structuur vd pindakaas, waardoor beet anders is, niet fijn

Klachtnummer
# 471556
Gebruiker
KleineFluit#304
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Deen in Zeist Calvé pindakaas 350 gr. THT 19.02.2021 / L014600A69 17.31 gekocht, waarvan de structuur veel grover,korreliger is dan ik eerder ooit gehad heb. Voorheen haalde ik ze bij AH en om te vergelijken 1 potje 711200/428953 gehaald, deze minder grof, doch ook potje biologisch meegenomen, deze komt overeen met de structuur die het normaal altijd geweest is Ik mag mezelf wel een kenner noemen, na 60 jaar gebruik. Zowel de structuur als de beet dus nu verandert en niet ten goede. Blijft over het onderlinge verschil vd supermarkten.

De oplossing

alstublieft graag weer de oude gladde structuur van de originele gewone pindakaas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Unilever Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Unilever Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen