Wij vinden dat Unilever Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Unilever Nederland: Robijn Color Witte vlekken in zandkleurige broek
Details
Klacht
Gebeld met consumenten service van Unilever.Op de broek heb ik, zoals ik vaker doe, het wasmiddel aangebracht voor ik hem in de wasmachine deed met andere kleding.
Er zitten nu witte (bleek)vlekken op de broek.
Consumenten service: komt door Optische WITMIDDELEN en het wasmiddel mag daarom niet rechtstreeks aangebracht worden op wasgoed.
Ik vraag waarom dat niet duidelijk op de verpakking staat. " Daar is geen ruimte voor op de verpakking."
Tijdens het telefoongesprek pak ik eenzelfde nieuwe fles Robijn maar dan de oranje versie.
Hierop staat GEEN Optisch WITMIDDELEN vermeld. Moet een oude fles zijn, zegt de mevrouw van Unilever.
Gewenste oplossing
Vergoeding van mijn broek.Waarschuwing op de verpakking.
"Bevat Optische WITMIDDELEN, niet rechtstreeks op textiel aanbrengen!"
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.