Klacht Unilever Nederland: Zeer onprofessioneel en kleinerend gedrag van een beveiligingsmedewerker bij Unilever Rotterdam

THEY070

Door mijn eigen werkgever werd mij gevraagd om een afgemelde auto op te halen bij Unilever in Rotterdam.

- In eerste instantie zou meneer niet weten waar de sleutel was en zou ik maar een andere keer terug moeten komen, na een klein beetje aandringen vond hij de sleutel in een enveloppe waarop stond dat de auto buiten geparkeerd zou staan.

- Na het niet vinden van de auto terug gelopen met de vraag of meneer de bestuurder zou kunnen bellen of zelf mee zou kunnen lopen, hier werd lacherig op gereageerd dat hij de sleutel aan mij had gegeven en dus niet meer verantwoordelijk was om mij verder te helpen (Zoek het lekker zelf uit! < woorden van de Securitas beveiliger)

- Na ongenoegen uitten bij mijn werkgever over het gedrag van de beveiliger opnieuw op zoek gegaan naar de auto, na opnieuw niet gevonden te hebben ben ik terug gegaan en negeerde de persoon in kwestie mij gewoon volledig, gelukkig dat een 2de beveiliger van Securitas mij netjes verder hielp waardoor ik na ruim 1 uur het voertuig had gevonden.

Excuses van de beveiliger in kwestie die werkzaam was op 22-03-2019 rond 11:30.

We zijn allemaal mensen en we kunnen allemaal wel is een slecht humeur hebben.
Maar om iemand te gaan kleineren die netjes vraagt om hulp bij een probleem dat lijkt me natuurlijk niet de bedoeling.

Een gedragscursus zou ik ook zeker aanbevelen want ik voelde mij echt niet serieus genomen door iemand die het visitekaartje zou moeten zijn van een bedrijf.

Wij vinden dat Unilever Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Unilever Nederland?