Klacht Unilux: Klacht over hor

Klachtnummer
# 34788
Gebruiker
??
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 12-2-10 is door Hans Robben Interieur,Purmerend een raamhor bij ons appartement geplaatst; kosten EUR 196
Dit hor heeft niet aan de verwachtingen voldaan, omdat het gaas steeds uit de geleiders kwam, ook kwam het gaas een keer spontaan naar beneden rollen.
De heer Robben kwam altijd direct om het euvel te herstellen. Uiteindelijk stelde hij voor een nieuw hor te plaatsen. `Op 13-8-13 is dit gebeurd. Kosten EUR 275, door mij betaald, hoewel ik nooit echt een opdracht heb gegeven en er ook nooit over een prijs gesproken is; maar ik vind R niet verantwoordelijk, dat is de leverancier/ producent. Die heb ik gebeld, maar die accepteren mijn klacht over hun produkt niet.(tel.04-11677953 heer Koert)

Gewenste oplossing

Een creditnota voor de nooit goed gefunctioneerd hebbende Rolhor.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Unilux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Unilux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen