Wij vinden dat Unilux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Unilux: Klacht over hor
Details
Klacht
Op 12-2-10 is door Hans Robben Interieur,Purmerend een raamhor bij ons appartement geplaatst; kosten EUR 196Dit hor heeft niet aan de verwachtingen voldaan, omdat het gaas steeds uit de geleiders kwam, ook kwam het gaas een keer spontaan naar beneden rollen.
De heer Robben kwam altijd direct om het euvel te herstellen. Uiteindelijk stelde hij voor een nieuw hor te plaatsen. `Op 13-8-13 is dit gebeurd. Kosten EUR 275, door mij betaald, hoewel ik nooit echt een opdracht heb gegeven en er ook nooit over een prijs gesproken is; maar ik vind R niet verantwoordelijk, dat is de leverancier/ producent. Die heb ik gebeld, maar die accepteren mijn klacht over hun produkt niet.(tel.04-11677953 heer Koert)
Gewenste oplossing
Een creditnota voor de nooit goed gefunctioneerd hebbende Rolhor.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.