Klacht Union: weigeren garantie

Anne-marievan de lisdonk-pankow

Heb een Union Swifty aangkocht 23 mei 2013 en display is kapot en vervangen door halfords omdat dat een servicepunt is. Fiets is echter niet daar gekocht maar online vandaar dat halfords geen garantie geeft. Fietsservicenederland stuurt in eerste instantie via email dat er maar 1 jaar garantie op een display zit en toen ik zei dat ik zwart op wit heb dat er 2 jaar garantie op display zit zeggen ze dat het defect van de display niet onder de garantie valt terwijl ik de firma halfords heb gebeld en die zeggen dat dit niet het geval is. De telefoniste is uiterst brutaal en zeer onvriendelijk dat op de eerste plaats. Na al meerdere malen mijn email te negeren was ook het telefonisch contact uiterst onbeschoft. Ik sta in mijn recht volgens mijn rechtsbijstandsverzekering.

Had graag dat nagekomen wordt waar ik recht op heb. Maar na enig nadenken heb ik op de website gezien dat ze ook verbonden zijn aan de verzekering Unigarant en daar heb ik ook ooit zoiets meegemaakt. Mijn fiets die nog verzekerd was, was gestolen maar ik was paar maanden van te voren verhuisd en had vergeten dit te wijzigen op desbetreffende fietsverzekering en dat was de reden dat ik niks vergoed kreeg. Destijds had ik nog geen rechtsbijstandverzekering. Het lijkt dus wel dat ze alles aangrijpen om overal onderuit te komen.

Wij vinden dat Union hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Union?