Opgelost door Uniqua.shop: geen goede pasvorm

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 447317
Gebruiker
foute blouse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

geleverde blouse is niet van de juiste pasvorm/maat

waar kan ik de blouse naar toe sturen ??

met vriendelijke groet,

Driena Stultiens
Eikenstraat 44
6031 VW Nederweert
drienastultiens@upcmail,nl
0031620900270

De oplossing

wil deze blouse terug zenden en mijn betaling retour.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
foute blouse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na het nodige mailverkeer heen en weer is mij aangeboden om 20% van het aankoop bedrag terug te storten. Terug sturen van het product kosten evenveel als de aanschaf en de verzendkosten moest ik zelf betalen. Uiteindelijk zijn we overeen gekomen 25% van het aankoopbedrag retour en het product mogen we houden. Maar aan het product hebben we weinig aan dit zal waarschijnlijk in de afvalbak belanden. Ik zal daar in elk geval nooit meer iets kopen. ik heb op facebook een waarschuwing geplaatst.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Uniqua.shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen