Opgelost door Uniqua.shop: Zeer, zeer slechte service voor wat betreft de retourzending mogelijkheid

sad Opgelost
Anneke

artikel gekocht, VZIP - super stijlvol shirt met V hals en ritssluiting, in de maat 3XL Prijs € 29.90, maar deze Chinese 3XL is een europese L . dus past totaal niet. maar nu blijkt dat je het moet terugsturen naar China, dat kost bijna net zoveel als de aanschafprijs, Op mijn verzoek om een Nederlands retour adres kreeg ik als antwoord dat ik wel 20% korting kon krijgen, maar ook met een korting wordt het artikel niet ineens groter.

Het aankoop bedrag terugstorten, en mij een Nederlands retour adres op geven, waar ik deze miskoop dan heen kan sturen.
Heb, omdat het niet anders kon, maar een korting van van 50% geaccepteerd, het terug sturen naar China koste anders meer. Hoop alleen dat het bedrag inderdaad snel teruggestort wordt. We hebben deze miskoop geschonken aan de plaatselijke kringloopwinkel. Update 27-5-2020, nog steeds geen 50% retour betaling ontvangen.

Ook een klacht indienen over Uniqua.shop?