Klacht Unique verzekeringen: GEEN SALARIS

Klachtnummer
# 284088
Gebruiker
Jongemoeder
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik krijg al dagen te horen dat ik mijn salaris zal ontvangen. Tot op heden heb ik niks ontvangen. We zijn nu al drie weken verder en heb geen cent ontvangen. Ook reiskosten heb ik niet ontvangen, krijg steeds te horen dat het geregeld gaat worden. Vorige week zou ik van week 47 betaald krijgen en vandaag van week 48. Dit is niet gebeurd. Unique belooft terug te bellen, er wordt niet terug gebeld of zelfs opgehangen in mijn oor. Op mailtjes wordt weinig gereageerd. Ik zit met 2 jonge kinderen en geen geld voor nutrilon. Ik zit met geldnood wat moet ik mijn kids te eten geven? Hoor steeds dat het vervelend is en dat ze het gaat oplossen maar ze doen niks!

Gewenste oplossing

Mijn salaris en reiskosten van week 47 en 48, onkosten vergoeding en een excuses

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Unique verzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Unique verzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen