Klacht Unique verzekeringen: misleiding telefonisch benadering

Klachtnummer
# 10830
Gebruiker
S.G. Sloot
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Iemand van Unique (Verzekeringen zo bleek later) belde met de mededeling dat mijn huidige uitvaartverzekering zeer waarschijnlijk een woekerpolis is. Toen ik op hun vraag of ze me daar vanaf moesten helpen positief reageerde, vroegen ze mijn gegevens. Ik merkte op dat ze mijn gegevens al hadden - waarom belden ze me anders? Vrij pissig werd me te verstaan gegeven dat ik van die woekerpolis afwilde, dus dat ze mijn gegevens dan nodig hadden. Op mijn vraag of ze een lijst met eigenaren van een mogelijke woekerpolis belden, óf zomaar willekeurige mensen, was het antwoord dat ze een lijst belden 'met mensen die zeer waarschijnlijk een woekerpolis hadden'. Uiteindelijk heb ik mijn gegevens maar gegeven en heb ik een afspraak met hen gemaakt dat hun adviseur bij mij thuis langs zou komen. Toen die verscheen en inderdaad voornamelijk een uitvaartverzekering bleek te willen verkopen, heb ik gezegd dat ik de telefonische benadering niet acceptabel vond. Het gesprek heb ik daarna beëindigd.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Unique Verzekeringen stopt met deze misleidende manier van consumenten benaderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Unique verzekeringen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Unique verzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen