Klacht UnitedConsumers: Aanbieding doen met korting die auto-premieverhogend is en je dus bied maar alles kost

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 584218
Gebruiker
Robbie de Leeuw
Datum
1 reactie

Details

Klacht

UC stuurt nieuwsbriefmail met auto-aanbieding op naam, kenteken, adres en geeft verzekeringsaanbieding gebaseerd op afwijkende premie en korting en suggereert heel veel €€ voordeel. Het tegendeel is waar. Je bent duurder uit en de aanbieding wordt ook niet verwerkt op je huidige polis maar wordt als een nieuwe polis DIRECT in gang gezet. Ik heb UC hierover gesproken en gemaild maar ze ervaren het als "een algemene nieuwsbrief" en ondertussen is de klant gedupeerd.

Gewenste oplossing

Reageren op de herhaalde mail van mij van o.a. vandaag.
ICT aanpassingen doet en haar klanten informeert over de valse gang van zaken. Verontschuldiging ná bevestiging van correcties
Geboden oplossing
Aangeboden is de klacht door te zetten naar de ICT / Website afdeling en serieus te gaan oppakken. Het is wel serieus - telefonisch besproken tussen mij en hun teamleider maar een oplossing dan wel aanpassing is (nog) NIET zichtbaar gemaakt en NIET tastbaar gemaakt. Ook voorgestelde verbeteringen zijn verder niet teruggekoppeld mbt communicatie en klantcontact zoals die ondervonden is. Helaas dus....
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    UnitedConsumers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Robbie de Leeuw,

    We hebben elkaar inmiddels uitgebreid telefonisch gesproken. We hebben hierbij afgesproken op korte termijn schriftelijk en inhoudelijk op uw klacht terug te gaan komen. Hopelijk wordt de ontstane onvrede op dat moment volledig weggenomen. Voor nu wil ik u alvast bedanken voor het fijne gesprek van zojuist.

    Met vriendelijke groet,
    Michael Arts
    UnitedConsumers

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over UnitedConsumers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen