Klacht UnitedConsumers: Aanbieding doen met korting die auto-premieverhogend is en je dus bied maar alles kost

sad Niet opgelost
Robbie de Leeuw

UC stuurt nieuwsbriefmail met auto-aanbieding op naam, kenteken, adres en geeft verzekeringsaanbieding gebaseerd op afwijkende premie en korting en suggereert heel veel €€ voordeel. Het tegendeel is waar. Je bent duurder uit en de aanbieding wordt ook niet verwerkt op je huidige polis maar wordt als een nieuwe polis DIRECT in gang gezet. Ik heb UC hierover gesproken en gemaild maar ze ervaren het als "een algemene nieuwsbrief" en ondertussen is de klant gedupeerd.

Reageren op de herhaalde mail van mij van o.a. vandaag.
ICT aanpassingen doet en haar klanten informeert over de valse gang van zaken. Verontschuldiging ná bevestiging van correcties
Aangeboden is de klacht door te zetten naar de ICT / Website afdeling en serieus te gaan oppakken. Het is wel serieus - telefonisch besproken tussen mij en hun teamleider maar een oplossing dan wel aanpassing is (nog) NIET zichtbaar gemaakt en NIET tastbaar gemaakt. Ook voorgestelde verbeteringen zijn verder niet teruggekoppeld mbt communicatie en klantcontact zoals die ondervonden is. Helaas dus....

UnitedConsumers
    Beste Robbie de Leeuw,

We hebben elkaar inmiddels uitgebreid telefonisch gesproken. We hebben hierbij afgesproken op korte termijn schriftelijk en inhoudelijk op uw klacht terug te gaan komen. Hopelijk wordt de ontstane onvrede op dat moment volledig weggenomen. Voor nu wil ik u alvast bedanken voor het fijne gesprek van zojuist.

Michael Arts
    UnitedConsumers

Ook een klacht indienen over UnitedConsumers?