Opgelost door UnitedConsumers: Collectieve korting blijkt geen korting maar spaarpuntensysteem, deceptie.

content Opgelost
svgeldermalsen

Ik heb via UnitedConsumer een zorg polis bij VGZ afgeslote via hun Collectieve Verzekering. Hiervoor zou ik 12 euro korting ontvangen op mijn maandelijkse polisbedrag. Pas toen ik mijn had ingeschreven en mijn polis ontving zag ik nergens de korting terug. Wat blijkt? VGZ biedt de korting niet, en houd deze ook niet in. Daarvoor moet ik bij UnitedConsumer zijn. Ik heb hen gebeld en nu blijkt dat ik deze korting niet ontvang maar maandelijks bij hen 'spaar'. Met andere woorden, ik moet achter de korting aan. Dit door MAANDELIJKS deze te declareren. Dit kan niet automatisch worden gestort op mijn rekening maar moet ik zelf regelen. Regelrechte deceptie en daar houd ik niet van. Zowel mijn waardering van VGZ als UnitedConsumer is hiermee diep geschaad.

Ik wil dat andere consumenten hiervan op de hoogte zijn, zowel bij VGZ als UnitedConsumer. En dat zij niet meer mogen adverteren met een 'korting' die terug wordt gezien in de berekende polis die je wilt afsluiten, waarna vervolgens je een polis ontvangt (waar je aan vast zit!) die hoger uit valt. Ik wil dat UnitedConsumer de korting automatisch terug stort op mijn rekening en niet dat ik daar als consument na deze deceptie zelf achteraan moet gaan.

UnitedConsumers
    Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. We hebben het een en ander zojuist telefonisch met u besproken en daarbij een oplossing geboden waarmee u akkoord bent gegaan. We zijn blij dat u hiermee alsnog tevreden bent.

Inge Hollander
    UnitedConsumers

svgeldermalsen
Dat de korting direct wordt uitbetaald via een lagere maandelijkse premie bij VGZ. Zodat ik zelf niks hoet te regelen. Gaat per februari hopelijk in.

Ook een klacht indienen over ?