Klacht UnitedConsumers: eerst Ned Energie Mij de beste nu weer United Consumers!?

loodt000@planet.nl

Enkele jaren geleden op advies van de Consumentenbond overgestapt van Nuon naar de Nederlandse Energie Mij. Nu wordt door de Consumentenbond weer gepropageerd met United Consumers.

ik wil graag minder geld voor mijn energie betalen, maar het ontgaat me waarom ik steeds zou moeten wisselen van leverancier.

Op voorhand dank voor de reactie.

Met vriendelijke groet.

G.P. van der Loodt (dhr)
Boulevard 136a
2225HD Katwijk ZH

n.v.t.

UnitedConsumers
    Beste heer,In uw bericht geeft u aan dat u graag minder betaald voor de energie en u vraagt zich af waarom er steeds gewisseld zou moeten worden van leverancier.Het kan zeker lonen om wat vaker over te stappen naar een andere leverancier. Als uw contract met bepaalde looptijd verloopt, worden de tarieven vaak automatisch omgezet. Deze nieuwe tarieven liggen doorgaans wat hoger waardoor u meer gaat betalen. Graag berekenen wij voor u of het beter is een overstap te maken of niet. Per e-mail kunt u contact opnemen met onze klantenservice (energie@unitedconsumers.com). In deze e-mail ontvangen wij dan graag uw postcode en jaarverbruik voor een correcte berekening. Wij wachten uw reactie even af. Met vriendelijke groet,
    Marijke Gunneman
    UnitedConsumers

Ook een klacht indienen over UnitedConsumers?