Opgelost door UnitedConsumers: Geef eens antwoord op mijn mails!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 592571
Gebruiker
puriot
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Twee keer een email verstuurd met een vraag.

Mijn contract bij u loopt ten einde.
Kunt u mij zeggen wat voor mij de nieuwe tarieven gaan worden.
Krijg gewoon geen antwoord!!!

Gewenste oplossing

Mij gaan vertellen waar ik straks aan toe ben.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    UnitedConsumers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wat jammer om te vernemen dat u een klacht heeft over onze klantenservice, desondanks zijn wij blij dat u deze ervaring met ons deelt.

    Wij proberen altijd binnen 24 uur een reactie te geven op uw vragen per e-mail. Door de explosieve stijgingen van de stroom en gasprijzen zijn er veel vragen ontstaan. De onzekere markt wekt bij iedereen vragen op.
    Helaas heeft dit geleid tot een achterstand op onze klantenservice. Natuurlijk doen wij ons best alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

    We zien dat uw e-mail inmiddels in behandeling is genomen.

    Met vriendelijke groeten,

    Daan Hooijberg - Klachtenteam
    UnitedConsumers

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over UnitedConsumers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen