Opgelost door UnitedConsumers: Jaarafrekening naar 1maand overstap

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 451820
Gebruiker
Avonddonker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben since 1 maand een klant geworden van UC en ik heb na een maand klant te zijn jaarafrekening gekrijgen van 148€ wat heel raar voor mij en mij man was.Ik ben overgestapt van oxxio naar UN omdat daar had ik hele hooge rekeningen .Nu mijn vertrouwen van UC is ook beschadigd want ik ben veel vaker overgestapt naar andere energielevenciers en zo iets heb ik nog nooi meegemaakt.Kunt u mij uitleggen waarom moet ik deze bedrag betalen ?Ik ben op dit moment heel telergusteld in jullie want ik weet het niet waar ik aan toe ben en want mij nog te wachten staat?

Ik hoog graag van u zo snel mogelijk.
Urszula Ziobrowska

De oplossing

Ik wil voor deze sytuacie uitleg want ik begrijp u manier van denken niet?

1 reactie

  1. Auteur
    UnitedConsumers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Urszula Ziobrowska,

    De reden van uw ontvangen eindafrekening is dat u bent overgenomen door een andere energieleverancier (DGB energie B.V.) Wij zien dat u vandaag ook contact heeft gehad met onze klantenservice waarbij u heeft aangegeven dat u niet op de hoogte bent van deze overname.

    Wij hebben dit dan ook reeds voor u uitgezet bij de betreffende energieleverancier en zijn in afwachting van een reactie. Zodra wij een reactie hebben ontvangen van DGB energie zullen wij u vanzelfsprekend direct berichten.

    Daarnaast adviseren wij dat u zelf ook contact met DGB energie opneemt om dit kenbaar te maken. Hopelijk versnelt dit het proces en mogen wij u snel weer als deelnemer verwelkomen.


    Met vriendelijke groet,
    Sander Buijs


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Avonddonker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik mocht in 2 termijnen eindjaarnota betalen Dank u wel voor de goed advies. Met vriendelijke groet Urszula Ziobrowska
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over UnitedConsumers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen