Opgelost door UnitedConsumers: Moet ik die afrekening betalen?

chris#211

Mijn energiecontract is beeindigd zonder mijn medeweten en zonder mijn goedkeuring.Ze bieden mij een nieuw contract aan, maar ik moet het oude contract afrekenen. dit is een onrechtmatige beeindiging .Het allemaal gebeurt zonder mijn medeweten . De vorige eigenaar van mijn woning heeft een nieuw contract afgesloten bij NLE op zijn naam met mijn adres. ik heb het huis 2,5 jaar geleden gekocht dus hij woont hier al 2,5 jaar niet meer. Ik moet nu 322 euro afrekenen voor de stop zetting van mijn energie contract waar ik helemaal buiten sta.

Ik wil dat mijn contract hersteld word zonder afrekening.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas.

Wij hebben u vorige week via e-mail een tweetal voorstellen gedaan hoe we alsnog kunnen voorkomen dat u nu deze nota moet betalen.
    Vandaag is er ook telefonisch contact met u geweest en zijn deze voorstellen opnieuw met u besproken.
    Aan het einde van deze week hebben we wederom telefonisch contact om uw reactie op deze voorstellen te horen.

Wij hopen hiermee tot een passende overeenstemming te komen.

Monique van den Broek
    Beste heer/mevrouw,

Wij hebben begrepen dat u naar aanleiding van het telefonisch contact van vandaag akkoord bent met één van de voorstellen. Wij zijn blij te vernemen dat wij de ontstane situatie naar aanleiding van de onterechte overname naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.

Monique van den Broek

chris#211