Opgelost door UnitedConsumers: Onbeschofte behandeling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 588863
Gebruiker
VoterAbrikoos#24
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De klacht is dat ik een achterstallig factuur had lopen van 2 maanden. Ik had dit niet door en kreeg ineens een brief dat ze het contract ontbinden voor een bedrag van 144 euro. Ik heb dit bedrag meteen betaald en nu willen ze pas een beslissing nemen op 13 april terwijl het contract 14 april ontbinden wordt. Dit geeft mij punt 1 al veel te weinig tijd om überhaupt naar een andere leverancier te gaan en punt 2 weet dit bedrijf ook heel goed dat niemand nog klanten aan neemt door de oorlog en prijzen ! Voor z'n klein bedrag vind ik dit echt een overtrokken maatregel en vind ik dat ze sneller klantgericht kunnen handelen !

Gewenste oplossing

Ik wil sneller uitsluitsel en betere service
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    UnitedConsumers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en zoals besproken is de opzegging ongedaan gemaakt.

    Hopende hiermee uw klacht naar tevredenheid te mogen oplossen.

    Met vriendelijke groet,
    Sander Buijs
    UnitedConsumers

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over UnitedConsumers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen