Klacht UnitedConsumers: servicebijdrage autoverzekering

sad Niet opgelost
Gebruiker1568299050

ik heb een nieuwe autoverzekering afgesloten . nu krijg ik van unitedconsumers de eindafrekening ,tot mijn verbazing zie ik dit staan
€ 6,99
Schade inzittenden Polisnr. 145626885385
01-10-19 tot 11-10-19 € 1,22
Subtotaal € 8,21
Servicebijdrage € 13,50
Assurantiebelasting € 4,57
Totaal tot 11-10-2019 € 26,28
ze vragen 13,50 voor servicebijdragen terwijl ik bij het afsluiten van deze verzekering ook al servicebijdrage heb betaald. kunt u mij advies geven of dit normaal is? of kan ik dat terugvorden? ik hoop op een positieve reactie
m.v.g. piet

ik vind dat beetje raar kunt u me advies geven.

UnitedConsumers
    Beste P.J. Zentjens,

Graag reageren wij op uw vraag over de door verzekeraar Voogd & Voogd in rekening gebrachte servicebijdrage.

Een servicebijdrage, in dit geval € 13,50, wordt door de verzekeraar bij iedere aanvraag, wijziging en/of beëindiging in rekening bracht. De servicebijdragen worden in rekening gebracht omdat bij een dergelijke wijziging de benodigde administratieve en technische handelingen verricht moeten worden. Dit staat ook vermeld in de voorwaarden van de verzekering.

UnitedConsumers heeft hier verder dan ook geen invloed op.

Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Michael Arts
    UnitedConsumers

Gebruiker1568299050
er is niks opgelost omdat hun zeggen dat de servicebijdrage a 13.50 de normale gang van zaken is en dat geloof ik niet.ik heb meer dan 40 jaar autoverzekeringen gehad en service bijdrage nooit heb gezien of betaald heb op mijn afgesloten autoverzekeringen. Zal wel weer een nieuwe regeling zijn.

Ook een klacht indienen over ?