Klacht UnitedConsumers: slechte service

Klachtnummer
# 255946
Gebruiker
sairani
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Ik en myn ouders zyn klant, inmiddels (waren zy) by united consumers.
Er werd beloofd na 3 maandem betaling een kado te ontvangen.
Myn ouders zyn inmiddels overgestapt.
En ik als klant wilde weten waarom er niet aan de afspraak gehouden werd en waarom er my is verteld dat na 3 maanden betaling het beloofde kado ontvangen zou worden (niets over het contract zelf)
Helaas kreeg ik een erg onbeschofte medewerker aan de lyn (Tim van de zanden)
Die erg onbeschoft was, my niet liet uitpraten,
niet naar myn verhaal luisterde en gewoon een beetje lacherig aan de lyn deed.
Dankzy deze medewerker ga ik ook overstappen.
Klant vriendelykheid en service liggen zo te horen niet bepaald hoog in de vaandel by united consumers!

De oplossing

Dat de medewerker aangesproken word en zyn excuses aanbied. Zulke medewerkers moeten niet voor zo een functie neergezet worden als ze niet eens klantvriendelyk kunnen zyn.
Plus wil ik dat de afspraken nagekomen worden.
Ik vind het erg mislydend op deze manier.

1 reactie

  1. Auteur
    UnitedConsumers
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Allereerst hartelijk dank voor het kenbaar maken van uw klacht via Klachtenkompas.nl.
    Wij hebben uw klacht doorgenomen met de betreffende collega van ons Service Team. Via deze weg bieden wij u dan ook onze excuses aan voor het feit dat het gesprek niet zo is gelopen zoals u van ons zou mogen verwachten.

    Via e-mail ontvangt u van onze Teamleider Service Team Zorgverzekeringen een inhoudelijke reactie.
    Kort gezegd komt het erop neer dat uw ouders in 2017 verzekerd moeten zijn via het collectief van UnitedConsumers, om aanspraak te kunnen maken op een kado.
    Uit controle is gebleken dat uw ouders zijn overgestapt naar een ander collectief en dus niet via het UnitedConsumers collectief verzekerd zijn. Om deze reden ontvangen uw ouders dan ook geen kado van UnitedConsumers.

    Wij vertrouwen erop u met deze informatie voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Monique Daems | Manager Service Teams

Ook een klacht indienen over UnitedConsumers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen