Opgelost door UnitedConsumers: UnitedConsumers keert geen bonussen uit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 319159
Gebruiker
ERSN
Datum
2 reacties

Details

De klacht

op 3-7-2017 ben ik een contract met UnitedConsumers aangegaan waarin was opgenomen dat ik na het eerste jaar een welkomstbonus en een jaarbonus zou ontvangen. op 9-8-2018 heb ik mij gewend tot de klantenservice, omdat deze bonussen toen niet waren bijgeschreven bij mijn tegoed. 13-8-2018 ontving ik van de klantenservice een mail dat de uitkering van de korting door een storing in het systeem niet was uitgekeerd, dit zou uiterlijk eind van de week(17-8-2018) bijgeschreven worden. Bedenkelijke en erg slordig om de betrokken gedupeerden niet even daarvan op de hoogte te stellen. Het is nu 22-8-2018 en ik heb nog steeds geen bonussen mogen ontvangen. Nu is wat mij betreft de maat vol. UnitedConsumers houdt zich niet aan het contract, onbetrouwbaar?

De oplossing

Z.s.m. de bonussen uitgekeerd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

UnitedConsumers is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    ERSN
    Datum
    Bovenstaand bericht staat een foutje. 3-7-2017 moet 3-8-2017 zijn.
  2. Auteur
    ERSN
    Datum
    Reactie UnitedConsumers binnen:

    Wij begrijpen uw terechte ontevredenheid. Zeker gezien de eerdere toezeggingen is het ons eerder helaas niet gelukt om uw korting op tijd bij te schrijven. Na uw voorlaatste bericht leek de oorzaak van het probleem verholpen te zijn, en zou uw korting aan het eind van vorige week automatisch toegekend worden. De oorzaak van het probleem bleek uiteindelijk anders te zijn dan eerder gedacht. Helaas hebben we verzuimd om dit te controleren.

    Het goede nieuws is dat we vandaag de oorzaak hebben kunnen achterhalen. We kunnen u daarom mededelen dat kortingen, waar u recht op heeft, morgen in uw bespaartegoed zichtbaar zijn.

    We betreuren de ontstane situatie en wij hebben inmiddels maatregelen getroffen om soortgelijke onjuistheden in de toekomst te voorkomen. We willen nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor het niet nakomen van de eerder gemaakte afspraken en willen u danken voor uw oplettendheid waarmee we deze storing voor u en andere klanten hebben kunnen verhelpen.

    Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!

    Ik ga het morgen even controleren en indien de toezegging wordt nagekomen de klacht sluiten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ERSN
Datum
Uiteindelijke oplossing Bonussen zijn bijgeschreven
Status
opgelost
Beoordeling
happy