Opgelost door UnitedConsumers: verhogen termijn bedrag, bedracht 80% van het jaarbedrag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 351059
Gebruiker
J.A.C. van Berkel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

het termijn bedrag aanpassen van 150,00 per maand naar 797,00 is zeer onfatsoenlijk, en brengt mensen onnodig in problemen.
Het stroomgebruik is zeer laag door zonnepanelen.

De oplossing

aanpassen termijn bedrag,

1 reactie

  1. Auteur
    UnitedConsumers
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Het voorgestelde nieuwe termijnbedrag voor stroom à € 797,00 is inderdaad onjuist. De oorzaak hiervan is dat de bepaling van het termijnbedrag wordt gedaan op basis van het standaard jaarverbruik van uw woning zoals bekend bij uw netbeheerder. Bij navraag bij uw netbeheerder is gebleken dat door een administratieve fout in het verleden uw standaard jaarverbruik onjuist vermeld stond het landelijk registratie systeem. Deze onjuiste vermelding is door uw netbeheerder direct gecorrigeerd.

    Wij hebben uw termijnbedrag dan direct ook direct voor u aangepast. Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

    Wij hopen hiermee u klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Sander Buijs
    UnitedConsumers

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.A.C. van Berkel
Datum
Uiteindelijke oplossing termijn bedrag verlaagd, en contact opgenomen met netwerkbeheerder over administratieve fout
Status
opgelost
Beoordeling
happy