het termijn bedrag aanpassen van 150,00 per maand naar 797,00 is zeer onfatsoenlijk, en brengt mensen onnodig in problemen. Het stroomgebruik is zeer laag door zonnepanelen.
De oplossing
aanpassen termijn bedrag,
1 reactie
Auteur
UnitedConsumers
Datum
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het melden van uw klacht.
Het voorgestelde nieuwe termijnbedrag voor stroom à € 797,00 is inderdaad onjuist. De oorzaak hiervan is dat de bepaling van het termijnbedrag wordt gedaan op basis van het standaard jaarverbruik van uw woning zoals bekend bij uw netbeheerder. Bij navraag bij uw netbeheerder is gebleken dat door een administratieve fout in het verleden uw standaard jaarverbruik onjuist vermeld stond het landelijk registratie systeem. Deze onjuiste vermelding is door uw netbeheerder direct gecorrigeerd.
Wij hebben uw termijnbedrag dan direct ook direct voor u aangepast. Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.
Wij hopen hiermee u klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.
Met vriendelijke groet,
Sander Buijs UnitedConsumers
Uiteindelijke oplossing
Auteur
J.A.C. van Berkel
Datum
Uiteindelijke oplossing
termijn bedrag verlaagd, en contact opgenomen met netwerkbeheerder over administratieve fout
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over UnitedConsumers?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.