Opgelost door UnitedConsumers: verplicht voor 250 liter te tanken

sad Opgelost
sjeffanaat

belachelijk dat je voor 250 euro moet tanken anders mag je de kostprijs van de customerskaart betalen, ik wil van hun af, heb geen vrachtwagen dus kan ook niet voor 250 euro tanken, heb aow dus moet op mijn geld letten

wil bij hun stoppen en wil mijn kaart aangetekend retour sturen, en wil dus dat ze mij uitschrijven, je heb ook geen privé meer, ze kunnen precies zien wanneer je tankt en dat is tegen de wet
ik wil opzeggen

UnitedConsumers
    Beste heer/mevrouw,

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent. Wij leggen het graag aan u uit:

Iedere tankkaart die wordt uitgegeven, kost eenmalig € 5,00 verwerking- en verzendkosten.

Indien u binnen 6 maanden na ontvangst van de kaart, minimaal 250 liter met de tankkaart tankt, dan komt deze kaartbijdrage van € 5,00 te vervallen. Dit staat eveneens in de tankkaart voorwaarden vermeldt, waarmee u akkoord bent gegaan bij aanvraag.

Indien u wenst kunnen wij de tankkaart opzeggen, u hoeft de kaart daarvoor niet aangetekent retour te sturen. Hiermee zou u onnodige kosten maken.
    Helaas valt de opzegging wel buiten de annuleringstermijn.
    De eenmalige kaartbijdrage van € 5,00 kan hierdoor helaas niet meer voorkomen worden.

De tankkaart zou u ook kunnen meegeven aan vrienden en familie, zodat zij de gestelde aantal liters voor u kunnen behalen om kaartbijdrage te voorkomen.

Service Team UnitedConsumers

Ook een klacht indienen over UnitedConsumers?