Klacht Univé Schadeverzekeringen: Ik wil gewoon rechtshulp

Mrs Carrilho

Ik ben een particulier ik heb twee domeinnamen bij Mijndomein. Ik heb een geschil met Mijndomein en Unive rechtshulp wil geen procedure starten, omdat Univé meent dat mijn website onder een bedrijf valt, maar ik heb helemaal geen bedrijf. Iedere particulier kan websites maken en daarbij gegevens invullen naar wens, dat maakt mij niet meteen ondernemer. Mijn website bestaat namelijk al voordat een bedrijf met een soortgelijke naam bestond.

Het geschil tussen Mijndomein en ik is reeds eerder beslecht bij de rechtbank, https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBAMS:2018:8883&showbutton=true&keyword=mijndomein

Mijndomein wil dat ik incassokosten betaal, terwijl ik direct nadat ik een rekeningnummer heb ontvangen heb betaald, maar Mijndomein boekte het geld weer terug. Ook toen ik een kenmerk heb vermeld. Mijndomein heeft mijndomeinnaam nu gestolen waardoor ik er geen toegang meer toe heb.

Gewoon rechtshulp in het geschil ik ben toch niet voor de lol verzekerd.

Ook een klacht indienen over Univé Schadeverzekeringen?