Opgelost door Univé Schadeverzekeringen: Komen afspraken niet na

M&Metje

Komen afspraken niet na! Telefonisch is toegezegd dat de lekkage wordt gerepareerd. Keuze of ik zelf een bedrijf zou zoeken of Univé dit zou doen. Univé zou dit oppakken, reparatie termijn is afgesproken en voor aanvullende vragen zou binnen 3 werkdagen contact opgenomen worden. Na 2 weken! laten ze weten dat de schade toch niet wordt gedekt, omdat het geval VVE zou zijn. Terwijl we al een reparatietermijn hadden afgesproken. Nu krijg ik te horen van dhr. M. Blauw dat de persoon die deze afspraken gemaakt heeft niet meer voor het bedrijf werkt... dat is toch niet mijn probleem? Ik mag toch aannemen dat gemaakte afspraken vanuit het bedrijf leidend blijven... Ik ben niet te spreken over de gang van zaken, met name over het feit dat er nu 2 afspraken worden geschonden, in eerste instantie de toezegging van de reparatie en vervolgens overschrijden ze ook de norm van 3 werkdagen. Er wordt vriendelijk gezegd we willen meedenken, maar dat is natuurlijk niet aan de orde het gaat immers zoals zij het er door drukken.

Excuses voor de gang van zaken + nette afhandeling van de schade

Univé Schadeverzekeringen
    Goedemiddag, jammer om te lezen dat je ontevreden over de behandeling van je schade. Ik zal ervoor zorgen dat er deze week contact met je wordt opgenomen om deze klacht te bespreken. Hopelijk kan op die manier de onvrede alsnog worden weggenomen. Groet, Matijs

M&Metje
We wachten de reactie af. Wel vreemd dat je met deze reactie de klacht direct af wilt sluiten aangezien er nog geen oplossing wordt geboden. Hopelijk komt dat alsnog Update: zojuist gebeld door Univé schadeverzekeringen, de klacht is naar tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over ?