Klacht Unive Zorgverzekeringen: 2 x eigen risico betaald voor 1 operatie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 506875
Gebruiker
BSam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik ben met een klacht in oktober naar het ziekenhuis gegaan, na onderzoek blijkt dat ik met spoed geopereerd moet worden. Door corona word het telkens uitgesteld en mij niet aangeboden dat ik bij een privé kliniek direct terecht kan. Vervolgens word mijn dossier gesloten en opnieuw opgestart in het nieuwe jaar wanneer ik eindelijk geopereerd word waardoor ik 2x eigen risico moet betalen.
Mijn eigen risico is boven de 800 euro en het is niet mijn schuld dat tussen diagnose en operatie zoveel tijd zit. Het is dus niet eerlijk voor 1 kwaal 2x eigen risico te rekenen.

De oplossing

1x mijn eigenrisico crediteren.
Heb diverse malen contact gezocht met unive, ze zeggen ermee bezig te zijn maar ik krijg niets meer te horen. Heb nogmaals een klacht in gediend waar ze helemaal niet op reageren.

2 reacties

  1. Auteur
    BSam
    Datum
    Dit is wel typerend voor unive dat ze dus helemaal niet reageren op klachten van klanten.
    Unive neemt het niet zo nauw met de zorg plicht die ze hebben voor hun klanten.
    Wel premies ontvangen maar zodra er iets is gewoon de klant dood zwijgen misschien toch maar eens met al mijn verzekeringen overstappen.
  2. Auteur
    BSam
    Datum
    Unive denkt als we gewoon niet reageren op onze klanten dat problemen zich wel oplossen. Unive voldoet absoluut niet aan de zorgplicht die ze hebben voor hun klanten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BSam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Unive heeft niet eens het respect om überhaupt te reageren!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Unive Zorgverzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen