Klacht Univé Zorgverzekeringen: er wordt niet op mijn klacht via de mail gereageerd

Klachtnummer
# 161872
Gebruiker
Ik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 28-1-2016 en op 13-3-2016 heb ik via de mail een klacht gestuurd. Ik heb hierbij ook een foto met de huidafwijking van mijn dochter toegevoegd en een kopie van deze mailtjes. Het gaat om de serolimuscreme die mijn dochter gebruikt voor haar ziekte.

Van de Unive krijg ik geen reactie, dus probeer ik het via deze weg.








De oplossing

Graag zou ik willen vragen de serolimus creme voor mijn dochter te vergoedden. Of anders ipv de creme de olie vorm Rapamune (serolimus). Met zo'n twee tubes kan ze met tussenpozen een heel jaar toe. Dit is voor onze dochter een veel pretterige en doeltreffendere, goedkopere behandeling dan een laserbehandeling die anders nodig is.
De huiduitslag wordt zonder gebruik namelijk steeds erger, waarbij er uiteindelijk bloedende uitslag en behalve in haar gezicht ook in haar neusgaten.

1 reactie

  1. Auteur
    Univé Zorgverzekeringen
    Datum
    Geachte mevrouw van Stralen,

    Hartelijk dank voor het delen van uw klacht. Wij nemen uw klacht in behandeling. Binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie. Wij zullen u altijd eerst telefonisch benaderen om de klacht af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    Madeleine

    Medewerker Klachtenmanagement

Ook een klacht indienen over Univé Zorgverzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen