Opgelost door Univé Zorgverzekeringen: lang wachten op schade afhandeling

Nicole

In frankrijk op 2 aug via email schade tablet gemeld. 9 aug nogmaals. Beide keren niets gehoord.
Eenmaal thuis in NL gebeld unive oudewater. Op hun verzoek nognaals mail gestuurd naar hen. Hierop wel een bevestiging ontvangen 17 aug. Daarop 21 aug mijn gegevens + aankoopnota + reparatiekosten doorgeven.
gevraagd om bedrag v vergoeding en dagwaarde tablet (ivm wel of niet vergoeden reparatie of uitkeren dagwaarde)

Do 25 aug gebeld naar Unive. Nog geen reactie. Door verbonden naar afdeling schade.
die melden doodleuk dat het druk is en ze het werk niet aan kunnen en dat ik minimaal nog 2 weken moet wachten op antwoord!
Schandalig
Al jaren klant bij Unive. Dit nog nooit mee gemaakt!

Zsm reactie wat er wordt vergoed zodat ik mijn tablet kan laten repareren of de dagwaarde uitgekeerd krijg en een nieuwe kan kopen

Univé Zorgverzekeringen
    Hallo Nicole, wat vervelend te horen dat de schade afhandeling te lang duurt. Ik heb op dit moment contact met de behandelaar en kijk wat ik voor je kan doen. De behandelaar of ik kom er zsm bij je op terug.
    Mvg, Peter
    Univé Zorgverzekeringen
    Hallo Nicole, ik heb van de behandelaar begrepen dat zij contact met je heeft opgenomen en ik ga ervan uit dat hiermee je klacht opgelost is. Als ik nog wat voor je kan doen, dan hoor ik het graag.
    Mvg, Peter
    Nicole
    Goede sneller afhandeling nadatik de klacht geplaatst heb. Blijkbaarkan het dus wel sneller dan 3weken ;-)