Opgelost door Univé Zorgverzekeringen: Onterecht verzekering stopgezet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52159
Gebruiker
Lucas
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn motor via Unive verzekerd. Ik kreeg opeens een brief dat ik
Mei 2013 niet betaald had. Natuurlijk ben ik dit direct na gaan kijken en zag ik
dat dit wel gewoon betaald had. Ik ging ervan uit dat dit gewoon een fout was van
Unive, en verder dus niks mee gedaan. Opeens kreeg ik een brief dat mijn verzekering was gestopt, totdat ik zou betalen. Ik belde direct naar Unive, en werd daar te woord gestaan door een mevrouw die heel erg onaardig deed. Ze vertelde mij dat ik mei 2013 niet had betaald en daarom hadden stopgezet. Na heen en weer gepraat te hebben, kwam ze erachter dat mei 2013 gewoon betaald was, maar dat het om Januari 2014 ging. Ze vertelde dat het om een klein mankement in het syteem ging, waardoor het fout was gegaan. Maar ze kon de verzekering niet weer verder laten gaan, todat ik Januari 2014 had betaald, en ik belde hierover 17 Feb. De brief dat ik per direct werd afgesloten kreeg ik ook pas in de middag, als ik dus een ongeluk kreeg had ik dus pech...

De oplossing

Professionelere klantenservice die je serieus neemt, en vriendelijk is.
Voortaan brieven met juiste informatie.
Telefonische waarschuwing, voordat je wordt beindigd. Als ik zou rijden en er was iets gebeurd, was er niks verzekerd.

2 reacties

  1. Auteur
    Univé Zorgverzekeringen
    Datum
    Geachte heer,Helaas hebben wij geen notificatie van uw klacht op www.klachtenkompas.nl ontvangen. Bij controle is gebleken dat wij uw klacht niet in behandeling hebben genomen. Excuses voor het ongemak. Is uw klacht niet opgelost? Dan vraag ik u vriendelijk uw klacht onder vermelding van uw klant en telefoonnummer te mailen naar webteam@unive.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.Dank u.Met vriendelijke groet,Webcare Univé
  2. Auteur
    Lucas
    Datum
    Unive heeft mij gebeld en hun excuses en bloemen aangeboden. Ik kreeg dit keer een professionele en vriendelijke man aan de telefoon die vertelde dat hij het nog verder zou uitzoeken.Voor mij is de klacht goed afgehandeld. Met vriendelijke groet,Lucas Fernandez

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lucas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Univé Zorgverzekeringen?