Klacht Unive Zorgverzekeringen: Unive declareert kosten die ik niet gemaakt heb

Ilona07

Er werd in augustus een bedrag van mijn rekening afgeschreven voor zorg die ik gehad zou hebben.

Ik ben eerst 1,5 maand aan het zoeken geweest waar dat voor was. Unive reageerde nergens op. Op 27-08 een klacht ingediend waar ik nog steeds niets van vernomen heb.

Inmiddels ben ik erachter dat de kosten die ze innen zijn voor een behandeling in het ziekenhuis op 15-06-2020. Ik ben sinds een jaar niet meer in een ziekenhuis geweest en heb ook telefonisch, per mail of hoe dan ook contact gehad met een ziekenhuis.

Ik kreeg zojuist weer een e-mail dat ik voor 15 september moet betalen. Maar ik ga toch niet betalen voor kosten die niet voor mij bedoeld zijn. Unive reageert niet op berichten, niet op m’n klacht en telefonisch wordt de verbinding verbroken.

Dat ze reageren en kijken wat er fout is gegaan. Ik heb GEEN zorg gehad op 15-06-2020. Waarschijnlijk een fout van het ziekenhuis of van Unive, maar ik ben nu de dupe. Ik wil dat dit opgelost wordt. En graag snel, want ben al bezig vanaf de 1e week van augustus...

Ilona07
    Waarom wordt er niet gereageerd? Ik ben al 1,5 maand bezig met contact zoeken. De afgelopen jaren gingen prima, maar sinds een paar maanden os het bij Unive echt onmogelijk...
    Ilona07
    Ik ben inmiddels gebeld over de factuur, maar geen reden waarom ze niet reageren op berichten, waarom er ruim 1,5 maand overheen is gegaan. En zij kunnen niks doen zeggen ze, dus nu zit IKZELF weer met de problemen om van een onterecht ingediende factuur af te komen.

Jammer de service van Unive het afgelopen jaar zo enorm hard achteruit is gegaan.

Ilona07
MENSEN VERZEKER JEZELF NIET BIJ UNIVE. ZE REAGEREN GEWOON NIET. Zo zie je wat je betekend als klant bij deze organisatiw, geen ene moer!

Ook een klacht indienen over Unive Zorgverzekeringen?