Klacht Unive Zorgverzekeringen: Unive declareert kosten die ik niet gemaakt heb

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 478714
Gebruiker
Ilona07
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er werd in augustus een bedrag van mijn rekening afgeschreven voor zorg die ik gehad zou hebben.

Ik ben eerst 1,5 maand aan het zoeken geweest waar dat voor was. Unive reageerde nergens op. Op 27-08 een klacht ingediend waar ik nog steeds niets van vernomen heb.

Inmiddels ben ik erachter dat de kosten die ze innen zijn voor een behandeling in het ziekenhuis op 15-06-2020. Ik ben sinds een jaar niet meer in een ziekenhuis geweest en heb ook telefonisch, per mail of hoe dan ook contact gehad met een ziekenhuis.

Ik kreeg zojuist weer een e-mail dat ik voor 15 september moet betalen. Maar ik ga toch niet betalen voor kosten die niet voor mij bedoeld zijn. Unive reageert niet op berichten, niet op m’n klacht en telefonisch wordt de verbinding verbroken.

De oplossing

Dat ze reageren en kijken wat er fout is gegaan. Ik heb GEEN zorg gehad op 15-06-2020. Waarschijnlijk een fout van het ziekenhuis of van Unive, maar ik ben nu de dupe. Ik wil dat dit opgelost wordt. En graag snel, want ben al bezig vanaf de 1e week van augustus...

2 reacties

  1. Auteur
    Ilona07
    Datum
    Waarom wordt er niet gereageerd? Ik ben al 1,5 maand bezig met contact zoeken. De afgelopen jaren gingen prima, maar sinds een paar maanden os het bij Unive echt onmogelijk...
  2. Auteur
    Ilona07
    Datum
    Ik ben inmiddels gebeld over de factuur, maar geen reden waarom ze niet reageren op berichten, waarom er ruim 1,5 maand overheen is gegaan. En zij kunnen niks doen zeggen ze, dus nu zit IKZELF weer met de problemen om van een onterecht ingediende factuur af te komen.

    Jammer de service van Unive het afgelopen jaar zo enorm hard achteruit is gegaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ilona07
Datum
Uiteindelijke oplossing
MENSEN VERZEKER JEZELF NIET BIJ UNIVE. ZE REAGEREN GEWOON NIET. Zo zie je wat je betekend als klant bij deze organisatiw, geen ene moer!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Unive Zorgverzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen