Klacht Univé Zorgverzekeringen: Unive reageert gewoon niet op klachten!

Klachtnummer
# 58294
Gebruiker
dennis82
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Als je hier door de klachten kijkt en zelf een klacht deponeerd dan zie dat het geen zin heeft!
Unive heeft service en klantgerichtheid duidelijk niet hoog in het vaandel staan.

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    Univé Zorgverzekeringen
    Datum
    Geachte heer Reijgwart,Door een fout ontvingen wij geen notificatie van uw klacht op www.klachtenkompas.nl Bij controle is gebleken dat wij uw klacht niet in behandeling hebben genomen. Excuses voor het ongemak. Is uw klacht niet opgelost? Dan vraag ik u vriendelijk uw klacht onder vermelding van uw klant en telefoonnummer te mailen naar webcare@univezorg.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.Dank u.Met vriendelijke groet,Melvin
    Webcare Univé
  2. Auteur
    dennis82
    Datum
    Als u even de moeite ghad genomen om naar de klacht van 4 maanden en 6 dagen geleden te kijken weet u precies waarover het gaat. Referentie nummer # 54524.
    Ik geef er de voorkeur aan hier de klacht af te handelen, zodat de consument precies weet hoe u met uw klanten omgaat.
    Anders weet ik al precies hoe het gaat, de klant heeft bij u nooit gelijk!
  3. Auteur
    Univé Zorgverzekeringen
    Datum
    Geachte heer Reijgwart,Uw klacht onder referentienummer #54524 kan ik helaas niet meer terugvinden. Wilt u uw klacht daarom mailen naar webcare@univezorg.nl? Dan kunnen we kijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet,
    Sandra
    Webcare Univé
  4. Auteur
    dennis82
    Datum
    Ik heb inmiddels mijn probleem opgelost met de reisverzekering. Zij waren erg behulpzaam en ik had het geld de volgende dag op mijn rekening! (ING) zoveel beter en klantvriendelijker dan Unive!
    Maar ik heb nog een bon gevonden tussen de papieren van 500 lira van een dokter daar. Moet ik deze nu aan u opsturen?
  5. Auteur
    Univé Zorgverzekeringen
    Datum
    Geachte heer Reijgwart,Nogmaals onze excuses voor deze gang van zaken. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten.U kunt uw nota nog bij ons indienen met het declaratieformulier dat u hier kunt vinden:
    http://www.unive.nl/zorgverzekering/declarerenOnze Afdeling Declaratieservice kijkt dan of zij volgens de voorwaarden van uw verzekeringen een vergoeding kunnen toekennen voor uw kosten. Dank u voor uw reactie.Met vriendelijke groet,Melvin
    Webcare Univé

Ook een klacht indienen over Univé Zorgverzekeringen?