Klacht Unive Zorgverzekeringen: Mijn declaratie wordt maar niet uitbetaald terwijl dit wel de afspraak is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 539501
Gebruiker
G.E.M. de Bruin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn declaratie van zorg, via een door unive gecontracteerde zorgverlener wordt maar niet uitbetaald. In eerste instantie zou er een code verkeerd hebben gestaan op de factuur. Later bleek dit niet het geval. Ik ontvang nergens melding van, ook niet van afwijzing. Hier moet ik zelf achter komen door telefonische opvolging.

De oplossing

Spoedig uitkeren van mijn declaratie

1 reactie

  1. Auteur
    G.E.M. de Bruin
    Datum
    Het blijft stil, eerdere toezegging dat afgelopen maandag het geld zou zijn gestort of dat er contact zou worden opgenomen is niet nagekomen. Naast telefonisch een klacht te hebben ingediend nu ook rechtstreeks bij Unive.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.E.M. de Bruin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tevens rechtstreeks een klacht bij Univé ingediend. Helaas zelfs na een aantal weken helemaal geen reactie. Bij Univé zorgverzekeringen is het gewoon ronduit slecht geregeld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Unive Zorgverzekeringen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen