Klacht UniversalTours.eu: Wacht al ruim 3 maanden op antwoord terug over onze klachten reis Turkije

Sabrina Danielse

Wij hebben meerdere klachten over deze reisorganisatie.
Ik wilde ook een kopie van mijn brief erbij doen,maar die bestaat uit meer dan 3000 letters daarom zal ik een deel erbij doen en de rest bij gewenste oplossing en extra info voor het bedrijf
allereerst kwamen wij pas 's nachts na 3:00 aan in het hotel Wij hadden recht op een maaltijd wat wij niet hebben gehad wij hebben voor 5 personen halfpension geboekt tegen €49 per persoon Graag wil ik dan ook voor de eerste dag €35 terug ontvangen De tweede klacht is dat wij in oktober via bonusfly 3 keer de reis naar Turkije hebben geboekt voor 6 personen voor deze bonnen heb ik €95 per stuk betaald echter doordat go and Fly de datum die wij geboekt hadden een dag verzet hebben van 21 februari naar de 22ste kon mijn broer niet meer mee omdat hij die maandag de 29ste geen vrij meer kreeg Wij moesten nu met 5 personen gaan maar doordat we nu dus met een persoon minder waren moest er een eenpersoonskamer geboekt worden tegen 80 euro

80 euro extra moeten betalen omdat volgens goandfly mijn moeder niet alleen op die tweepersoonskamer mocht zitten Terwijl die wel al in oktober geboekt en gereserveerd waren voor ons maar toen wij in de hotels kwamen heeft Mijn moeder gewoon in alle 4 de hotels een tweepersoonskamer gehad en niet een eenpersoonskamer dat betekent dat die kamer al betaald was en in plaats van door 2 personen door 1 persoon is beslapen daarom willen wij ook graag die €80 die wij extra hebben moeten betalen terug ontvangen aangezien wij al 3 keer €95 voor 3 keer een 2persoonskamer hadden betaald en wij er niet om hebben gevraagd een dag later weg te gaan heeft ons allemaal schade opgeleverd zoals een extra vrije dag opnemen die maandag de 29ste feb en me kinderen een dag school moeten missen
Wij hebben ook aan de gids apart nog moeten betalen om met de bus mee te mogen rijden terwijl er uitdrukkelijk gezegd is door medewerkers van goandfly dat iedere meter die de bus rijdt wij mee mogen rijden

Wij vinden dat UniversalTours.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sabrina Danielse
    Het is een grote schande dat er totaal geen reactie terug komt van
    UniversalTours
    Schandalig hoe jullie met mensen om gaan.