Klacht Unox: Niet te worden gehoord.

Klachtnummer
# 280527
Gebruiker
goofy65
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik kreeg een e-mail van Unox, dat men het afbreken van de soepblikjes nippeltjes niet interressant genoeg vond, om daar mijn klacht voor te behandelen. Schandalig. Dus een nippeltje breekt voor de zoveelste keer af, en dan moet je met een blikopener de soepblikjes open maken, en als je nu geen opener voor handen hebt.

De oplossing

Serieus genomen worden, en het probleem verhelpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Unox hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Unox?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen