Opgelost door UPC (nu Ziggo): internet valt uit, onenigheid met contactpersoon aan telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 4837
Gebruiker
Pauline van der Meer
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Internet en telefoon vallen regelmatig uit, ook meerdere dagen.UPC-medewerker geeft aan dat ik een dagdeel thuis moet zijn om een monteur te laten komen. De komende weken kan ik onmogelijk een dagdeel thuisblijven. Ik heb gevraagd een afspraak met mij aan het begin of het einde van een dagdeel te plaatsen. Ik heb verteld dat ik 10 minuten fietsen van mijn huisadres werk en dus met een telefoontje op tijd thuis kan zijn om een monteur te ontvangen. Het gesprek werd steeds vreemder, medewerker stelde vast dat ik niet meewerkte en heeft de verbinding verbroken. Hij heeft er nog bij vermeld dat ik niet meer hoefde te bellen. De afgelopen twee weken heb ik nauwelijks verbinding met internet of telefoon gehad, ik wil graag een oplossing.

De oplossing

Een internetaansluiting en een telefoonverbinding die werken. Als daar een monteur bij nodig is, dan een afspraak waar ik aan kan voldoen. Bijvoorbeeld een afspraak aan het begin of einde van een dagdeel, of een een telefoontje een half uur voor de monteur komt, dan kan ik zorgen dat ik op tijd thuis ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Van der meer,Een medewerker heeft telefonisch contact met u opgenomen om de kwestie te bespreken. Hierbij is een vervolgactie uitgezet waarbij is afgesproken dat de medewerker u vrijdag 22 juni opnieuw contacteer ter nacontrole. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag van u. met vriendelijke groet,Customer Communications
    UPC Nederland
  2. Auteur
    Pauline van der Meer
    Datum
    UPC heeft de klacht erg goed en heel snel opgelost. Ik ben helemaal tevreden.
  3. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Meer,Fijn te vernemen dat de kwestie inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Indien u verdere ondersteuning inzake de kwestie niet meer noodzakelijk acht dan verzoeken wij u vriendelijk de klachtstatus te wijzigen naar "afgehandeld". Met vriendelijke groet, Customer Communications
    UPC Nederland
  4. Auteur
    Pauline van der Meer
    Datum
    De klacht is erg goed en heel snel afgehandeld.
  5. Auteur
    Pauline van der Meer
    Datum
    Ik probeer al sinds afgelopen vrijdag deze klacht als afgehandeld te merken, het programma pakt dit echter niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pauline van der Meer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?