Klacht UPC (nu Ziggo): 1 week geen tv + zeer slechte service in de winkel

Klachtnummer
# 31945
Gebruiker
Vans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Oorzaak issue: Mediabox blijft op status ' Load' hangen vw de aangekondigde update

Eigen oplossing:
- telefonisch op zeer gevarieerde tijden ('s ochtends, 's middags, 's avonds) servicedesk onbereikbaar, gem. wachttijd 25 min.
- 45 min. gewacht in de winkel (1 werknemer op de vloer), bel tijdens wachten naar de verkoopafdeling (deze is uiteraard uit commercieel oogpunt wel snel te bereiken) maar kon helaas niets betekenen.
- uiteindelijk, na vele pogingen bleek de mediabox overleden te zijn

Gevolg: 1 week geen On Demand, geen tv..

Geboden oplossing: binnen 3 dagen een nieuwe mediabox waarop wij tot op heden op wachten...

De oplossing

Een gepaste vergoeding voor het wel betalen voor maar geen tv e.d. kunnen ontvangen en een gepaste vergoeding voor de telefonische wachttijden die uiteindelijk niets opleveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte mevrouw Lans,Aangaande de door u gemelde kwestie hebben wij inmiddels meerdere keren contact met u gehad en zijn vervolgafspraken gemaakt.Wij vertrouwen erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen