Klacht UPC (nu Ziggo): 1 week geen tv + zeer slechte service in de winkel

# 31945
Vans

Oorzaak issue: Mediabox blijft op status ' Load' hangen vw de aangekondigde update

Eigen oplossing:
- telefonisch op zeer gevarieerde tijden ('s ochtends, 's middags, 's avonds) servicedesk onbereikbaar, gem. wachttijd 25 min.
- 45 min. gewacht in de winkel (1 werknemer op de vloer), bel tijdens wachten naar de verkoopafdeling (deze is uiteraard uit commercieel oogpunt wel snel te bereiken) maar kon helaas niets betekenen.
- uiteindelijk, na vele pogingen bleek de mediabox overleden te zijn

Gevolg: 1 week geen On Demand, geen tv..

Geboden oplossing: binnen 3 dagen een nieuwe mediabox waarop wij tot op heden op wachten...

Een gepaste vergoeding voor het wel betalen voor maar geen tv e.d. kunnen ontvangen en een gepaste vergoeding voor de telefonische wachttijden die uiteindelijk niets opleveren.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte mevrouw Lans,Aangaande de door u gemelde kwestie hebben wij inmiddels meerdere keren contact met u gehad en zijn vervolgafspraken gemaakt.Wij vertrouwen erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?