Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPC (nu Ziggo): 1 week geen tv + zeer slechte service in de winkel
Details
De klacht
Oorzaak issue: Mediabox blijft op status ' Load' hangen vw de aangekondigde updateEigen oplossing:
- telefonisch op zeer gevarieerde tijden ('s ochtends, 's middags, 's avonds) servicedesk onbereikbaar, gem. wachttijd 25 min.
- 45 min. gewacht in de winkel (1 werknemer op de vloer), bel tijdens wachten naar de verkoopafdeling (deze is uiteraard uit commercieel oogpunt wel snel te bereiken) maar kon helaas niets betekenen.
- uiteindelijk, na vele pogingen bleek de mediabox overleden te zijn
Gevolg: 1 week geen On Demand, geen tv..
Geboden oplossing: binnen 3 dagen een nieuwe mediabox waarop wij tot op heden op wachten...
De oplossing
Een gepaste vergoeding voor het wel betalen voor maar geen tv e.d. kunnen ontvangen en een gepaste vergoeding voor de telefonische wachttijden die uiteindelijk niets opleveren.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.