Klacht UPC (nu Ziggo): 2x upc i.p.v.1x

Klachtnummer
# 62828
Gebruiker
eb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Door fout UPC 2x upc ontvangen. autom.betaling voor 2e upc geblokkeerd. upc blijft mij achtervolgen voor betalingen 2e upc.
goede upc is klantnr 5163693-1. foute upc is klantnr8097811,

De oplossing

duidelijk kenbaar maken schriftelijk aan mij dat de 2e UPC geheel vervallen is en er geen kosten aan verbonden zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPC (nu Ziggo) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPC (nu Ziggo)
    Datum
    Geachte heer Bolsius,Naar aanleiding van uw bericht en uw verzoek om een schriftelijke reactie, hebben wij u vandaag een inhoudelijke reactie per e-mail gestuurd.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinfomeerd.Met vriendelijke groet,UPC Nederland

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?