Klacht UPC (nu Ziggo): 6 dagen wachten tot monteur beschikbaar is

gerrit

vandaag heefy upc onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd in mijn straat en sindsdien geen tv meer. de buurman heeft wel tv en zit op dezelfde kabel.
bellen en dan verteld zo'n juf dat wij een storing hebben....wij wel en onze buurman niet?
wij hadden geen storing tot jullie onderhoud gingen doen dus graag oplossen...ik heb geen monteurs beschikbaar tot de 28e.....dat is 6dagen ja dat weet ik zegt ze dan maar het is niet anders
zij hebben de storing veroorzaakt en ik mag 6 dagen zonder gaan zitten.
ik zou hun reactie willen weten als ik gewoon betaal op het moment dat het mij uitkomt.
ik ga niet 6 dagen wachten want ik weet zeker dat er andere bedrijven zijn die mijn geld graag zien binnenkomen.
de juf aan de telefoon was allerminst behulpzaam en bovendien uiterst onvriendelijk.

gezien zij de storing vandaag zelf veroorzaakt hebben konden ze op zijn minst hun uiterste best doen om deze zo snel mogenlijk op te lossen. en niet 6 dagen later

gerrit
    na mij niet langer door callcentermedewerksters te hebben laten afschepen en iemand aan de lijn te hebben gekregen die wist wat ik bedoelde toen ik zei ze moeten het vergeten stekkertje er weer even in doen. is er na 3 dagen een monteur langs geweest die het stekkertje erin deed en ik had weer beeld. later telefoontje of alles goed verlopen was en de mededeling dat wij een maand niet hoefde te betalen. uiteindelijk netjes opgelost!
    gerrit
    de dames aan de andere kant van de lijn hebben geen kennis van het product dat geleverd wordt. volgen protocol en wijken daar niet of nauwlijks vanaf. sommige dames zijn ronduit bot! een probleempje dat binnen een paar uur opgelost kan worden zoals een stekkertje dat vergeten is na onderhoud en door dezelfde mensen die nog in de straat aan het werk zijn te laten doen blijkt onmogelijk. opgelost door iemand die echt naar de klacht luisterde en het begreep.

gerrit

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?