Opgelost door UPC (nu Ziggo): Aanhoudende problemen na installatie Horizon sinds april!

FV

Sinds april 2013 heb ik een "alles in 1 power pakket van UPC. Sindsdien heb in dagelijks problemen ervaren zowel met TV, internet als telefoon en zijn er diverse monteurs langs geweest. Heb daarna ook regelmatig contact gehad met medewerkers ivm oplossing/compensatie na de levering van een "ondeugdelijk product". De belofte was dat na de update van H2 en de nieuwe afstandsbediening de problemen zouden zijn opgelost. Deze is inmiddels uitgevoerd maar de problemen blijven onopgelost:
-Box loopt vast of is soms niet eens aan te krijgen.
- HD zenders haperen, beeld staat vaak stil.
-De nieuwe afstandsbediening deelt mijn favorieten continu anders in, HDMI 2 werkt niet.
-Het beeld blijft hangen, wifi werkt slecht, ingestelde opnames maken werkt vaak niet
-Bij vooruit- of terugspoelen blijft hij hangen
-Zappen wil niet of hij slaat zenders over
-Opgenomen programma's zijn weg na elke update
-Telkens nieuwe foutcodes in beeld
-Uitval geluid tv, telefoon, internet

Compensatie (in geld) van abonnementskosten & kosten mobiele telefonie met terugwerkende kracht vanaf 24-4-2013, en niet pas (zoals voorgesteld) wanneer alle klachten verholpen zijn, aangezien de problemen ook na bezoek monteurs , H2 update, nieuwe afstandsbediening en talloze beloftes blijven bestaan.
Tevens een aanzienlijke korting op de abonnementskosten totdat de problemen verholpen zijn!
Het betreft hier nl een ondeugdelijk product waarvoor ik tot op heden 100% voor moet betalen, terwijl de werking niet 100% is.

UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van der Velde,Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas hebben wij vandaag getracht telefonisch met u in contact te komen, maar helaas hebben wij u niet bereikt.Wij proberen het graag aanstaande maandag nogmaals.Met vriendelijke groet,UPC Nederland
    UPC (nu Ziggo)
    Geachte heer Van der Velde, Naar aanleiding van uw melding op Klachtenkompas hebben wij vandaag getracht telefonisch met u in contact te komen, maar helaas hebben wij u niet bereikt. Wij proberen het graag morgen nogmaals. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
    LS
    Aangezien ik overdag werkzaam ben, ben ik uiteraard moeilijk bereikbaar! Is er een mogelijkheid van Uw kant om ´s avonds te bellen of om zelf contact op te nemen met een referentie/contactpersoon van UPC die deze zaak behandeld?
    FV
    Vandaag, 09-11-2013, na diverse telefonische contacten tot een acceptabele oplossing gekomen. Correcte afhandeling van UPC!
    FV
    Blij dat UPC, na plaatsing op klachtenkompas, de klachten serieus heeft genomen en zich bereidt heeft getoond om in gesprek te gaan om tot een oplossing te komen!

FV

Ook een klacht indienen over UPC (nu Ziggo)?